Fashion, Taste, Style & Summer lookbook

by - October 20, 2017

Slovenskú verziu článku nájdete pod fotkami | Scroll down for slovak version

Fashion means something different to everyone, we all perceive it differently whether that’s conscious or not so it influences our lives. Fashion is no longer looked upon as just a practical task, it's a social phenomenon that presents and distinguishes us. It varies, therefore, through fashion we can let the world know who we are, it underlines our personality. Each of us have a different style, taste and interpretation - for some, fashion is a natural part of our everyday life, for others it is a lifestyle.


I struggled for a long time with the fact that I like fashion. I thought that because I like to 'play' with colours, patterns, shapes and different styles it must mean that I'm superficial. I would spend hours in front of the mirror creating a perfect combination but at the end of the day I would resort back to jeans and a jacket simply because I didn’t want to look like I was trying too hard. I would dress according to who I went out with to fit in - not stand out. I wanted to avoid the comment, “someone put a lot of effort in” or any kind of compliment. I was hiding because I was afraid to be judged based on my appearance opposed to who I am. I was afraid that people thought I only cared about dresses, shoes and handbags. I was afraid to be labeled as superficial so much that I doubted myself.

Now that I am maturing and getting to know myself better, I'm trying to face the issues that I created in my own head. I set up Libelle to present my style and taste, I wanted to gain more courage, be thankful for my sense for fashion and overcome judgments. Now I see fashion differently – I enjoy it! I play, combine, and create with a smile on my face.


Summer lookbook

As I’m lying in bed with the flu and watching the damp weather behind my window, I miss summer. I never realised how much I adore the sun until I moved to Scotland to study. Everything just appears nicer in summer; people are kinder to one another and the atmosphere is more relaxed and carefree. I know that summer is long gone but I decided that before I start posting autumn outfits I’ll post a lookbook with an overview of my summer outfits and then will start to enjoy the autumn colours J






   


Dress: Reserved | Bag: Stradivarius | Sandals: Humanic | Sunglasses: H&M 
 
    


Dress: Shein | Blazer: Shein | High Heels: Primark 

   





 

Split Dress: Shein | Top: H&M | Shorts: Pull&Bear | Shoes: CCC  | Sunglasses: RayBan





   



Dress: Shein | Bag: H&M | Sandals: Humanic | Sunglasses: BayBay




Dress: Souvenir from holidays 

   



Dress: H&M | Bag: Stradivarius | Sandals: Humanic | Chocker: Accessorize| Sunglasses: RayBan



Móda, štýl, vkus

Móda znamená pre každého niečo iné, všetci ju vnímame inak, a či už si to uvedomujeme alebo nie, ovplyvňuje nás aj naše životy. Móda už dávno nemá len praktickú úlohu obliekať nás, je to spoločenský jav, prezentuje nás a odlišuje. Je premenlivá a pomocou nej môžeme dať vedieť svetu kto sme, dokáže podčiarknuť našu osobnosť. Každý z nás má iný štýl, iný vkus, iný pohľad na vec - pre niekoho je móda prirodzenou súčasťou bežného dňa, pre iného zase životný štýl.

Ja som dlho bojovala s tým, že mám rada módu. Myslela som si, že to že ma baví 'hrať sa' s farbami, vzormi, strihmi a rôznými štýlmi musí znamenať, že som povrchná. Hoci som si doma pred zrkadlom vedela kombinovať outifity aj celé hodiny, keď som išla von aj tak vyhrali len jeansy s mikinou, alebo teda niečo čo vyz, že som si hlavu nad tým 'čo na seba' nelámala dlho. Obliekala som sa podľa toho s kým som išla von, tak aby som zapadla, nevynikala a vyhla sa komentáru "niekto  si dal záležať" či komplimentu v akejkoľvek podobe. Skrývala som sa lebo som sa bála, že budem súdená podľa zovňajška, podľa toho ako sa obliekam a nie podľa toho aká som. Bála som sa, že si ľudia budú myslieť, že ma zaujímajú iba šatičky, botičky a kabelky. Bála som sa tej nálepky povrchná na toľko, že som pochybovala sama o sebe.

Ako však dospievam a spoznávam samú seba, snažím sa staviať prekážkam, ktoré si často vytváram len ja sama vo vlastnej hlave, tvárou v tvár. Libelle som si založila lebo som chcela prezentovať môj štýl a vkus, chcela som nabrať odvahu, byť viac vďačná za môj cit pre módu a prekonať predsudky. Dnes už módu beriem inak - baví ma! Hrám sa, kombinujem, tvorím a to s úsmevom na tvári.



Summer lookbook

Ako tak ležím s chrípkou v posteli a pozorujem sychravé počasie za oknom, cnie sa mi za letom. Ani som si neuvedomovala ako veľmi zbožňujem Slnko, kým som sa nepresťahovala za štúdiom do Škótska. V lete sa mi zdá, že je všetko krajšie, ľudia sú k sebe milší a vo vzduchu cítiť pohodu. Ja viem, že leto je už dávno preč ale rozhodla som sa, že sem predtým ako začnem pridávať jesenné outfity ešte pridám prehľad mojich letných outiftov a potom si už začnem vychutnávať farby jesene :) 





Have an amazing weekend everyone! 
Majte krásny víkend!

Libelle xo

You May Also Like

1 comments

  1. krasne fotky, naozaj vidno, ze ta bavi pekne sa obliekat. a to podla mna nie je nic, za co by si sa mala hanbit :)
    nosit ine veci ako jednoduche jeansy a tricko mna osobne bavi iba obcas. nie som si ista, co presne ma na to vplyv, ale parkrat do roka sa mi stava, ze uz mam nohavic po krk a chcem nejaky cas nosit iba sukne a saty. nad tym, ako budem vnimana okolim, sa samozrejme obcas pozastavim, ale teraz som uz prisla do stadia, kedy sa obliekam iba sama pre seba a netrapi ma, co si o mojom outfite myslia ludia okolo mna. a mam pocit, ze do istej miery ma to spravilo o nieco viac sebavedomejsou.

    ReplyDelete